Postupujte následovně

Vždy doporučujeme, abyste se nejprve obrátili na naše oddělení služeb zákazníkům. Pokud máte stížnost na konkrétní případ, například namítáte, že z nějakého důvodu nejste povinni platit, měli byste se nejprve obrátit na inkasního operátora, který s Vámi situaci probere.

Své námitky vůči pohledávce můžete také napsat na náš zákaznický web Plan & Pay.

Je důležité, abyste při odesílání stížnosti jasně a podrobně popsali, co se stalo. Snažte se být co možná nejkonkrétnější a vždy uvádějte následující informace:

  • Kontaktní údaje (jméno, telefonní číslo a e-mailová adresa)
  • Číslo případu
  • Z jakého důvodu nesouhlasíte?
  • V čem se podle Vás některá osoba v Alektum Group dopustila chyby?
  • Kdy k incidentu došlo a jakým způsobem byl navázán kontakt (dopis, telefon, e-mail)?

Co se bude dít dál?

Se všemi stížnostmi bude nakládáno v souladu se zásadami pro řešení stížností. Vaše stížnost tedy bude prověřena rychle a objektivně osobou, která ve věci není zainteresována. Budeme Vás kontaktovat, jakmile bude vyšetřování u konce.

Osobní údaje

Zasláním stížnosti souhlasíte s tím, aby společnost Alektum Group AB nakládala s Vašimi osobními údaji odeslanými ve formuláři. Myslí se tím osobní údaje, které mají vztah k případu. Tyto údaje mohou být předány příslušným věřitelům a státním úřadům a mohou být založeny do naší databáze. Jednou za rok si můžete na základě podepsané žádosti vyžádat výpis svých osobních údajů, které zpracováváme. Pokud objevíte jakékoli nesprávné informace, můžete nás kontaktovat s žádostí o vyřešení problému. Za osobní údaje nese odpovědnost společnost Alektum Group AB.