Obdrželi jste od nás dopis?

Můžeme vám pomoci.

Pokud jste od nás obdrželi požadavek na inkaso, může to být způsobeno tím, že jste nezaplatili fakturu včas. Když chcete zaplatit, je vždy nejlepší použít údaje uvedené v dopise, který jste od nás dostali, abyste zajistili, že platba bude provedena správně. Pokud máte jakékoli dotazy, samozřejmě nás kdykoli kontaktujte.

Pokud nemůžete zaplatit, kontaktujte nás co možná nejdříve. Neschopnost splácet dluh je běžná situace a nejste sami. Pokud nemůžete splatit celý svůj dluh najednou, kontaktujte nás a zjistíme, zda dokážeme najít společné řešení, např. možnost částečných plateb.

Chci zaplatit

Nabízíme různé způsoby platby: bankovní převod, platbu poštovní poukázkou nebo hotovostí vklad na náš bankovní účet. Údaje k platbě naleznete v dopise, který jsme vám poslali, nebo po přihlášení na „Moje stránky“.

Zaplatit nyní

Nemohu zaplatit

Pokud si nemůžete dovolit splatit svůj dluh hned teď, je důležité, abyste nás co nejdříve kontaktovali, abychom zjistili, zda můžeme společně najít vhodné řešení.

Zákaznický servis

Je moje platba zaúčtována?

Obvykle trvá 1–3 bankovní/pracovní dny, než se k nám platba dostane. Kontaktujte nás nebo se přihlaste na „Moje stránky“, pokud chcete platbu zkontrolovat.

Moje stránky