Zákaznický servis

Jak můžeme pomoci? Zde můžete získat odpovědi na vaše otázky a myšlenky. Pokud nemůžete najít, co hledáte, můžete nás samozřejmě kontaktovat!

  • Co je potvrzení o uzavření?

    Potvrzení o uzavření je potvrzení, že určitý dluh byl ukončen. To však nemusí nutně znamenat, že všechny vaše pohledávky jsou zaplaceny. V případě pochybností nás kontaktujte!

  • Jaké povinnosti vyplývají z platebního příkazu?

    Když se společnost nebo firma vymáhající dluhy snaží dosáhnout splacení dluhu, může zažádat o platební příkaz. To znamená, že případ je postoupen soudnímu řízení.

  • Kolik mi ještě zbývá zaplatit?

    Kontaktujte nás a můžeme se na váš případ podívat podrobněji.

  • Byla moje platba připsána?

    Obvykle trvá 1 až 5 pracovních dnů, než je platba připsána na náš účet. Je důležité, abyste platbu odeslal/a několik dnů před splatností, aby k nám peníze dorazily včas.

  • Jaký je můj celkový dluh vůči vám?

    Kontaktujte nás a můžeme se na váš případ podívat podrobněji. Kontaktovat nás můžete telefonicky nebo e-mailem.

  • Mám více dluhů – jaké jsou moje možnosti?

    To se může stát každému, nejen vám. Pokud musíte splácet mnoho dluhů, měl/a byste nás co nejdříve kontaktovat. Společně se pokusíme najít řešení vhodné pro vás a vaši situaci.

Chcete, abychom vám zavolali zpět?

Číslo vašeho případu najdete v dopise od nás.

+420